Звернення. Подання зверненнь/скарг/претензій

Звернення. Подання зверненнь/скарг/претензій

У відповідності до вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії  споживач, у разі порушення його прав та законних інтересів може звернутись до постачальника зі зверненням/скаргою/претензією щодо усунення порушення.

ТзОВ «Енергія-Новий Розділ» розглядає звернення/скарги/претензії споживачів відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Правил роздрібного ринку електричної енергії та іншими нормативно-правовими актами.

Звернення/скарга/претензія може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Споживач має право подати звернення/скаргу/ претензію:

  • Поштою в офіс ТзОВ «Енергія-Новий Розділ» за адресою : 81652,Львівська обл., м. Новий Розділ, вул. Грушевського, 37
  • Електронною поштою: office.energynr@gmail.com
  • На особистому прийомі керівників.
  • Телефоном: 03261 2-63-49 або за телефоном ІКЦ 03261 2-62-54

Постачальник електричної енергії отримавши від споживача звернення/скаргу/претензію, має її зареєструвати та розглянути відповідно до порядку, визначеного Правил роздрібного ринку електричної енергії. Якщо споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом направлення скарги Регулятору.

Якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, електропостачальник може у строк не більше 3 календарних днів звернутися до споживача за додатковою інформацією, яка необхідна йому для повного та об’єктивного розгляду звернення/скарги/претензії.

У зверненні/скарзі/претензії має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення обов`язково має бути підписано заявником (якщо колективне – заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.

До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності. Інші документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після розгляду повертаються споживачу.

Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян», не розглядаються.

      

Терміни розгляду звернень

Усі звернення/скарги/претензії розглядаються в найкоротший строк, але не більше 30 календарних днів з дати отримання звернення/скарги/претензії, якщо менший строк розгляду не встановлено чинним законодавством. Якщо під час розгляду звернення (скарги/ претензії) необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку, строк розгляду може бути продовжено з установленням необхідного строку для розгляду, про що повідомляється особа, яка подала звернення/скаргу/ претензію . При цьому загальний строк розгляду не може перевищувати 45 днів.

Звернення/скарги/ претензії щодо перевірки правильності рахунків за спожиту електроенергію або рахунків за послуги з розподілу електричної енергії розглядаються у строк до 5 робочих днів з дня отримання такого звернення.

 

Споживачі можуть подати скаргу до ТзОВ «Енергія-Новий Розділ» щодо якості послуг через мобільний додаток «Енергетика Онлайн»

Завантажити мобільний додаток «Енергетика Онлайн» для Android

Завантажити мобільний додаток «Енергетика Онлайн» для IOS