Споживачі ТзОВ «Енергія-Новий Розділ»
З 12 січня 2017 року набрав чинності Порядок забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання, затверджений постановою НКРЕКП від 18.10.2016 №1841 (далі – Порядок), який офіційно опублікована в газеті «Урядовий кур’єр» за № 5. Даний Порядок запроваджує загальні та гарантовані стандарти якості надання послуг, встановлює процедуру надання та розміри компенсацій споживачам за недотримання гарантованих стандартів.
Загальні стандарти якості надання послуг з електропостачання
Тип послуги | Стандарт | Відсоток робіт, що |
Перевірка рахунків за спожиту електроенергію, у т. ч.: |
|
|
перевірка рахунків на оплату електроенергії для споживачів (крім населення) | 5 робочих днів | 90 |
перевірка рахунків на оплату електроенергії для населення | 5 днів | 98 |
Вимірювання параметрів якості електричної енергії у разі їх відхилення від договірних значень та оформлення двостороннього акта про якість електричної енергії (крім | 2 дні | 98 |
Оформлення акта-претензії щодо порушення умов договору (для населення): |
|
|
прибуття представника електропостачальника для складання акта-претензії щодо порушення умов договору, у |
|
|
у містах | 3 дні | 99 |
у сільській місцевості | 7 днів | 99 |
усунення недоліків, зазначених в акті-претензії, або надання обґрунтованої | 10 днів | 99 |
Відповідь оператора кол-центру на дзвінок | 30 с | 75 |
До гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання належать:
надання електророзподільним підприємством договору про приєднання та технічних умов від дня подання заяви замовника:
- у строк 5 робочих днів (стандартне приєднання);
- без необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж – у строк 15 робочих днів (приєднання, що не є стандартним);
- у разі необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж – у строк 30 робочих днів (приєднання, що не є стандартним);
підключення електророзподільним підприємством електроустановки замовника до електричних мереж (стандартне приєднання) з дня отримання від замовника відповідної заяви:
- без потреби припинення електропостачання інших споживачів – у строк 5 робочих днів;
- у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів – у строк 10 робочих днів;
підключення електророзподільним підприємством електроустановки замовника до електричних мереж (приєднання, що не є стандартним) з дня отримання від замовника відповідної заяви:
- без потреби припинення електропостачання інших споживачів – у строк 5 робочих днів;
- у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів – у строк 10 робочих днів;
підключення електророзподільним підприємством електроустановок споживача після відключення (крім населення) у строк 5 робочих днів з дня надання споживачем документів, що підтверджують усунення ним порушень;
відновлення електророзподільним підприємством електропостачання споживача після усунення порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків (крім відключення через заборгованість), завданих енергопостачальнику, з дня надання споживачем документів, що підтверджують усунення ним порушень або оплату заборгованості (для населення):
- у містах – у строк 3 робочих днів;
- у сільській місцевості – у строк 5 робочих днів;
відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні протягом 24 годин;
надання енергопостачальником на розгляд проекту договору про постачання електричної енергії з дня надання замовником документів, передбачених пунктом 5.4 глави 5 ПКЕЕ:
- для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю до 150 кВт – у строк 7 робочих днів;
- для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю 150 кВт та більше – у строк 14 робочих днів;
технічна перевірка розрахункових засобів обліку (крім населення) у строк 20 днів з дня надання споживачем документів, що підтверджують оплату вартості послуг з перевірки розрахункових засобів обліку;
розгляд енергопостачальником письмового звернення споживача у строк до одного місяця з дня надходження звернення;
проведення експертизи приладу обліку (для населення) у строк 20 днів з дня отримання від споживача заяви та документів, що підтверджують оплату вартості робіт з проведення перевірки приладу обліку.
Розмір компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання
Тип послуги | Стандарт | Розмір компенсації, грн (без | |
з дня набрання | з 01.01.2018 | ||
Надання договору про приєднання та технічних умов, у т. ч.: |
|
|
|
для стандартного приєднання | 5 робочих днів | 100 | 200 |
без необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, що не є стандартним) | 15 робочих днів | 100 | 200 |
у разі необхідності їх узгодження з власником (користувачем) магістральних інженерних мереж (приєднання, що не є стандартним) | 30 робочих днів | 100 | 200 |
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (стандартне приєднання), у т. ч.: |
|
|
|
без потреби припинення електропостачання інших споживачів | 5 днів | 100 | 200 |
у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів | 10 днів | 100 | 200 |
Підключення електроустановки замовника до електричних мереж (приєднання, що не є стандартним), у т. ч.: |
|
|
|
без потреби припинення електропостачання інших споживачів | 5 днів | 200 | 400 |
у разі потреби припинення електропостачання інших споживачів | 10 днів | 200 | 400 |
Підключення електроустановок споживача після відключення (крім населення) | 5 робочих днів | 100 | 200 |
Відновлення електропостачання споживача після усунення порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих енергопостачальнику (для населення), у т. ч.: |
|
|
|
у містах | 3 робочі дні | 100 | 200 |
у сільській місцевості | 5 робочих днів | 100 | 200 |
Відновлення електропостачання після перерви в електропостачанні | 24 години | 100 | 200 |
Надання на розгляд проекту договору про постачання електричної енергії, у т. ч.: |
|
|
|
для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю до 150 кВт | 7 робочих днів | 50 | 100 |
для споживачів (крім населення) із приєднаною потужністю 150 кВт та більше | 14 робочих днів | 100 | 200 |
Технічна перевірка розрахункових засобів обліку (крім населення) | 20 днів | 100 | 200 |
Письмове звернення споживача | 1 місяць | 100 | 200 |
Проведення експертизи приладу обліку (для населення) | 20 днів | 100 | 200 |
Звертаємо увагу на те, що енергопостачальник або електророзподільне підприємство сплачує споживачу (замовнику - у разі недотримання гарантованих стандартів якості з надання послуг з приєднання до електричних мереж) компенсацію за недотримання гарантованих стандартів якості послуг з електропостачання шляхом врахування суми відповідної компенсації як авансової плати за спожиту електричну енергію на наступний розрахунковий період, а в разі недотримання гарантованих стандартів під час приєднання до електричних мереж - в перший розрахунковий період після укладення договору про постачання або користування електричною енергією.
Енергопостачальник або електророзподільне підприємство зобов’язані проінформувати споживача про надання йому компенсації шляхом зазначення у рахунку на оплату електроенергії, або в «особистому кабінеті» споживача на офіційному веб-сайті енергопостачальника або електророзподільного підприємства, або листом на офіційному бланку до завершення розрахункового періоду, у якому нараховується компенсація.
Компенсація за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання не надається у випадках, якщо недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання було спричинено доведеними:
- форс-мажорними обставинами;
- діями споживача, що призвели до затримки у наданні послуг або аварійної перерви в електропостачанні у розподільчих мережах;
- діями третіх осіб, що призвели до аварійної перерви в електропостачанні у розподільчих мережах;
- застосуванням графіків і протиаварійних систем зниження електроспоживання з метою запобігання порушенням режиму роботи об’єднаної енергетичної системи України.